26.01.2021
Najlepsza obsługa Klienta w Grene

Punkty Grene od 25 lat wyróżniają się fachową obsługą na wysokim poziomie. Klienci wychodzą ze sklepów zadowoleni i wracają, ponieważ zawsze mogą liczyć na wsparcie i rzetelną pomoc naszych Sprzedawców.

Jesteśmy dumni z wysokich wyników, jakie osiągają nasi Sprzedawcy w całej Polsce. W ubiegłym roku przeprowadziliśmy badania obsługi klienta, dzięki którym udało nam się wyłonić aż 3 sklepy z wynikiem 100%. Serdecznie gratulujemy:
Grene Lubawa
Grene Lubraniec
Grene Myślibórz

Podziękowania i gratulacje należą się również pozostałym sklepom, które osiągnęły zadowalające wyniki powyżej 90%. Cieszymy się, że nasza sieć wyróżnia się profesjonalizmem w branży. To z pewnością przyczyniło się ubiegłorocznego zwycięstwa Grene w Plebiscycie Izydory 2020 – Firma przyjazna dla rolnika.

 

Życzymy naszym Sprzedawcom samych sukcesów i podobnych wyników w 2021 roku!